Project Description
ΧΤΙΣΙΜΟ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΑ ΖΑΧΑΡΩΔΗ
- Ενεργή συμμετοχή στο χτίσιμο της μάρκας ZERO 0% ζάχαρη, με επακόλουθη ανάπτυξη της συνολικής κατηγορίας καραμέλας (premiumization)
- Εντοπισμός των κενών στην αγορά καραμέλας και ανάπτυξη διαφοροποιημένης προϊοντικής συλλογής, καλύπτοντας τις ανάγκες του καταναλωτή για «απόλαυση χωρίς ενοχές» και καινοτομία στην συσκευασία
- Η πρόσφατη επέκταση της προϊοντικής συλλογής της ZERO 0% ζάχαρη οδήγησε στην επανασύνδεση σημαντικής μερίδας των καταναλωτών με την κατηγορία της καραμέλας, ενισχύοντας περαιτέρω την ηγετική θέση της μάρκας στην αγορά